Sunday, April 19, 2009

birthday's month!!





hepi bufday to me~ hepi bufday to0o meee~ hepi buffdayyy to mmmeeeeeeeeee~ hepi bufday to me~!! hahaha..

arineh birthday aku...yup2.. da 24 tahun..tua kan? aku berada di hometown, mengambil langkah bijak... sbb kalau lepak ngan member2 aku nanti kena pedajal..sekor2 muke da macam hitler campur ngan fir'aun nak pedajal orang.. jadi boleh dikatakan aku nie cerdik ar sbb x melepak ngan diorang arineh..

hurm... bufday aku thn nie maybe jugak bufday yg last aku sbg seorang pelajar.. jadi, byk wish2 yg bermain kat kepala aku nie.. harap2 sume tercapai.. hehe.. =).

ohh yer... di kesempatan neh skali, aku luper nak wish bday kat member aku, dede @ ape tah name panjang dier.. korang leh refer pada 'karangan darjah dua' punyer blog.. bufday dier pada 17 april arituh.. dan jugak buat adik aku, tiqah..bufday dier 16 april.. hepi besday!! moga2 dpt 8A PMR tahun neh kan.. hehe..dan tak luper gak, buat sume org yg celebr8 bufday pada bln april.. hepi bufday!

kepada penulis blog 'little world', tahniah! anda menjadi org pertama wish bday smlm.. tp b4 dat, zeggie telah wish pada pukul 1 tghari di dalam ym.. tapi penyertaannya dibatalkan.. jadi, ucapan tahniah ditujukan kepada anda.. luv u alwiz!!

No comments: