Tuesday, September 30, 2008

perghhh braderr!! selamat rayer brader!!

ehh..sedar x sedar da abes daa ramadhan tahun ni kan? adapun selama neh aku beli fo0d utk berbuka hampir sumenyer di *param...memang tak penah tinggal arr ayam percik ngan air tebu feveret aku tuh..

bak kater rockers dlm cite zombi kampung pisang, sebuah movie tuh, "perghh brader...dier punyer rendang...rendang kering, pulut kuning, wa tak kasi chan!!".. macam tu laa ibaratnyer pose aku kali neh.. haaa..

alkisahnyer tadi kan... aku singgah param kat saw mill kg awah.. bak kate penduduk tempatan, somei kg awoh dan aku dapati brader, perghhh brader...dier punyer harga ayam percik dier braderr...memang the tip top!! terbaekk!! kalah param kat putrajaya.. aha! bayangkan rm6.50 untuk seketul ayam percik? besar memang besar, tapi harga pon besar meh??

*param = pasar ramadhan

------------------------------------------

haa..nie aku nak tanyer something dowh kat korang? agak2 arr, kalo korang kene tipu ngan femly members sendiri dekat 5-6 bulan tuh otak korang leh jadi lurus ke sewel hah?? sesungguhnyer kalo aku memang sewel n memang tak bley..haha... jadi...go to hell!!

ikut kata member aku, "kain putih tuh kite yg corakkan", tapi nampaknyer corak aku sedikit cacat..lain aku nak wat lain jadi..bagus bagus!! aku suker!!

No comments: