Wednesday, January 7, 2009

bandung - 1st day

aku ke bandung...dan tujuannyer ke sini leh kate mcm nk kne jadi bodyguard utk akak2 n kazen2 aku...aku sorang jek laki dowh(cacat).. gerak dr malaysia arituh sampai kat cni around 11 am camtue kot.. nginap kat Arion Swiss-Belhotel kat cni..katenyer banyak malaysian slalu lepak kat cni.. n aku tanyer receptionist dier, kalo walk in customer room chargenye mahal sket.. so better bo0k dlu hotel neh before dtg..

ptg jemput kakak aku yg baru sampei di airport..pastue terus gi makan bakmi (mee bakso ar lebey kurang)..tp bakmi neh hidangan dier laen sket.. mcm mkn nasi ayam pon ade gak.. supnyer diasingkan..

then g Bandung Indah Plaza (b.i.p).. siyes baju cni murah2 even dlm butique skalipon... huhu... abes jek dr b.i.p, kamiorang ke factory outlet (f.o) yg pertama, Glamour.. juling kejap ar mata tengok kan.. memang lagi murah n leh tahan arr choicenyer..pastue tengok lagi Donatello punya f.o. And dgn bangganya, aku nak announce aku blom lagi tewas hari first neh! ertinya, aku still tak kuar duit lagi ar utk beli baju2 eventhough murah2 skalipon..

kemudian kami terus pulang ke hotel..alasannyer penat..kemudian aktiviti tdo laa ape lagi kan.. dan dengan bangganya lagi, aku masih blom tewas..hahaha







No comments: