Sunday, January 4, 2009

oh yer..selamat tahun baru 2009~!

hehe...aku bru teringat..alang2 da lame x update biar lantak kalo aku nak upload post byk2 pon..

tahun baru eh?? sedar x sedar 2008 da abes.. n sedar tak sedar kte da masuk thn 2009..tahniah!! masing2 setahun makin dekat ngan kubur(aku tak harap pon kamuorang kamuorang sume mati awal k)..

ape yg best ngan tahun 2009 neh??
well...

1) tepat jam 12 yg mane tarikhnye 010109 menyatakan da 3 tahun aku n sygku ber'ehem-ehem'.. ;p.. n aku still syg sygku smp skang..byk rintangan ktorang hadapi sama2... antaranya, meredah lautan api pakai perahu, berenang dalam selat lava gunung berapi, cubaan menggapai bintang dilangit tapi x sampai (utk makluman : sygku 'tinggi' orangnyer), lagi ktorang wat pertandingan sape lagi kebal...caranyer?? berdiri tengah2 hiway biar trailer langgar n then tengok sape blom cacat lagi lepas kene langgar...

new year eh... eventhough tahun ke-3 kamiorang, tp still x celebrate together2... sygku celebr8 dlm bas(on the way blk umah kononnyer) n aku plak? YES! kat kedai mamak bersama saudara bobok, fit, liza, n oso rasyid.. seriyes! best giler rase...mcm cilake..hahaha...

2) secondly, 2009 neh maybe akan jd tahun yg paling mencabar dlm idup aku yg mane aku akan abes blaja n mula bekerja... aku da wat sket perancangan.. as a back up plan sebenarnyer.. sbbnyer, the real plan(takleh diceritakan disini) bukan sje dirancangkan oleh aku sorang jek, ade lg sorang yg rancang.. jadi, yg backup plan tadi tuh cume dirancang oleh aku sorang jek.. weh ape aku cite neh aku pon da pening!! yg penting, zaman aku jadi student da dekat nak abes.. sob sob... gile tak best!

3) 2009 adalah tahun yg unik..jadi korang enjoylahh 2009 neh dgn jayanya!! x pecaye? cube tengok dlm kalendar, mane ade tahun 2009 lagi sebelum neh, n mane ade tahun 2009 lagi dah lepas tahun 2009.. yup, tahun neh sgt unik..

4) tahun neh walaupun bmule ngan agak hambar sbb x dpt celebr8 nuyer ngan sygku tp still happening coz awal2 tahun lg aku da nk bercuti2 dunia, melancong2.. its quite a go0d start doesnt it?

n ape2pon.. tahun neh penuhilah azam2 kamuorang dan ape2 pon cita2, azam2an, mahupun ketumbuhan2 korang, moga2 dpt dipenuhi, dihadapi, dan dialami dengan penuh ketekunan. and wishing all u guys out there, hepi2 slalu!! marilahh kte jadikan 2009 tahun tbaek dalam hidup neh!! yeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

No comments: