Sunday, January 4, 2009

gile tak sabar~

hehe...lame tak update.. aku dok umah pakai tenet slow..tah ape2 vista neh, takleh nak link ngan tenet kat umah aku..so kne ar pakai aku punyer celcom broadband tuh...yang pentingnyer kat area umah aku broadband neh adalah sgt slow... bile slow, aku pon jadi slow gak nk mengupdate blog neh...

bercerita pasal tak sabar neh plak...besok aku ngan akak2 aku n kazen mazenku akan pegi jln2 kat indon.. memang x sabar rasenye nk tgk heaven soping kat indon tuh... utk pengetahuan, kamiorang akan begerak ke bandung n oso jakarta.. hehee..kalo bleh sume bende aku nk beli dowh, tp mslhnye duit x banyak laa brader... jadi ape yg aku bleh buat, jadi macai akak2 aku kat sane so bleh ar dier blanjer mkn ke minum ke...hulur2 duit sket ker kan??

neway, ade org bg kiriman mauk!(kiriman maut).. dier punyer order, "nak beg tangan satu".. tengokler, kalo duit xde aku beli sapu tangan jek nnt aahhaha...

p/s: kiriman mauk sering dikategorikan sebagai kiriman air liur yang mana sangatlah pedih jika di'order' dari teman2 atau sedara-mara.. tp jika kiriman maut dari org yg tersayang, xdehal ar kot asalkan ade belen duit hidup n soping lg kat saner...ye x?

No comments: